psyko

Wiie lite skumt, började klockan åtta imorse o det första jag gjorde då va att ha dataprov, trots det har jag typ känt mig värsta glad hela dan :P O sen slutade vi ju typ astidigt oxå ;) Älskar att ha inställda lektioner :D (fast iförsig vem faan gör inte det? XD) Efter att ha käkat ( o insett att våran logiska planering kanske inte ligger på   sån hög nivå :P) Så stack jag and tha J´s (Jojjo o Jossan) in till stan(eller ja tekniskt sett så va vi ju i stan redan från början men whatever :P) Köpte lite stuffs där bl.a en otroligt mysig tröja/klänning/tunika(?)
image931
Ehe min fot ser helt mongo ut XD

Ojuste fick tillbaka my shoes today, lagade :D wiiie ^^

Första expotimmen imorron, äntligen nånting jag e bra på. Klippa o klistra :P

Now dinner

gonatt ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback