plingeling här smäller det

Det blev nyårschill me Jojjosarna, Cornelia, Paula och en något försenad Sandy :P igår som sagt. Spelade twister, dansade till hits for kids 2 XD o jaa typ bara chilla runt lite ^^ Va ute vid tolvslaget of course och det me pommac wiiiie fick nåt iaf :D Sen började vi året med att kubba på toa femtielva ggr hela högen XD o att kolla på film. Där sprack det nyårslöftet :P Fast jag kollade inte så mycket, försökte sova medans jag kunde XD 

Va ute på promenad oxå, two times, första för att "lämna av" Sandy o andra gången för att "lämna av" Paula. Härligt att gå runt klockan fyra på morronen när e typ snöblandat regn. Aja det va litä mysigt ändå ^^ Somnade nån gång efter fem sen.

Så idag har jag mest segat runt. Träffat Sandy o Sara nu på eftermiddan/kvällen och fått världens make-over i håret. Kommer aldrig kunna borsta ut det igen. Jag o Sara fixade Sandys hår oxå. Det blev grymt snyggt :D O lite läskigt oxå för jag har aldrig sett Sandra i så platt hår XD

      image902
E lite stolt över hur bra den här bilden blev :P Tog bara kortet *klick* utan att göra nåt speciellt :P

 Tagen under vår frulle/fika stund på nyårsafton ^^

And Sandy hair!! :D
image905
 
image906

image907

image908
Mahaha mitt skatbo ^^

 

Kommentarer
Postat av: sara

men ett fint skatbo!:)

2008-01-04 @ 00:32:57
Postat av: sandy

lägg in vår pose som vi gjorde tillsammans ^^

2008-01-11 @ 10:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback