Peter Siepen på PrisXtra

Hahahah igår så såg vi Amit från A-teens på t-banan och idag när jag, Jossan o Jojjo står i kön inne på Prisxtra så stor en människa framför mig i kön o jag kollar inte direkt på människan så det enda jag ser e en röd hatt och stor pälsjacka. Tänker att men shit vilken hemsk stil den där tanten har...Sen vrider jag lite mer på huvudet och ser att tanten inte e en tant utan Peter Siepen. Hahaha kanske borde skaffa glasögon XD

O idag känner jag mig sådär extremt glad :D Vet inte varför, jag bara känner mig sådär överlycklig över ingenting :P Men that´s good ^^

E fett avundsjuk på Cecilia och Lina, de får testa på att filma för riktig teve(eller jaa nästan typ webbsändningar:P). Möh jag vill oxå testa på nåt sånt =)

image954
Psykologi prov idag, jaa puss på att jag kommer få IG

Naaj nu ska jag leta reda på mina gympakläder, vi ska typ köra parkour(stavas det så?) Ni vet när man ska ta sig fram via hustak o sån där skit så snabbt o snyggt som möjligt. O detta ska vi göra i en gympasal XD Det kommer ju gå bra för mig, femtielva blåmärken o tusen frontalkrockar me de andra 40-60 personerna som oxå ska va därinne XD Naajs XD Neej roligare hade dt nog varit att köra på riktigt =) Mahaha får se om jag ens orkar va me imorron har fett mycket att lära mig till idrottsprovet nästa vecka :S :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback