Mmm varm choklad :D

Wiiiie tror jag druckit nåt me för mycket koffein i, känner mig så där lycklig glad typ just nu :P

Va me J.F och Sara på äventyr igår XD vi käkade kakor o såg the perfect catch(ärligt kärleksfilmer börjar bli för smörigt just nu XD Nån som vill se en skräckis? :P) Sen gick vi en sväng o hämta en pulka o en madrass. Att dra runt me en madrass typ mitt i natten e en av mina vardagliga sysslor förstår ni. Folk går ut me sina hundar på kvällspromenader you see, jag och mina kompisar tar me oss madrasser ;P Sen väl hemma hos Jojjo sov jag me Ronaldo :P Det va mysigt, asså me min Ronaldotröja då :D Den e stor o varm ^^

O idag vakna vi ett litet tag innan tolv efter att typ fått nackspärr o ryggproblem. Eller okej jag vaknade de andra va helt döda. Så jag fick  se till att de hoppade upp. Det tog ett år men jag gav inte upp. Käkade frukost o snabbt upp till Coop sen till Anna. Hade vår privatchaufför me oss där oxå :P  Iaf sen va vi hemma hos Annapanna o drack varm chooooklaad me grädde. Muuuums! O uppdaterade oss lite om vad som händer o fötter i Anna o Karruws liv just nu :D O sen snacka vi ju om lite andra saker oxå =) Va iaf supermysigt :D Har inte träffat Karro o Anna på jättelänge <3

Sen gick everybody hemåt o nu sitter jag här o pluggar, jippie :S Ska väl göra nåt ikväll men jag vet inte vad.

 Jojjos fina hjärta i snön
  hahaha XDimage923
Jojjos chocolate ^^
image924
mumsar på :P
image925
Oj här hitta vi intressanta grejer? :)
image926
Karro kör me den här nya hårsprayen ni vet ;P

Nejnu ska jag försöka översätta engelskan. Redovisning på tisdag som kommer gå åt helvete, bajs på redovisningar.

Okej just nu skulle det lixom va perfekt om det faktiskt hände nåt i mitt lilla liv. Hallå våreeeen o sooommmmmaren???


Kommentarer
Postat av: evelina

TISDAG? :O:O
johannnnaaaa jag kommmer dööööööööööööööö
jag orkar ju inte plugga nu

Postat av: jojo

Evelina: Joina klubben XD

2008-01-06 @ 15:42:04
URL: http://isprinsessan91.blogg.se
Postat av: Anonym

haha alla tre har luggen åt samma håll, what a coincident:P

2008-01-08 @ 13:42:56
Postat av: sandy

varför ringde ni mig inte >.

2008-01-11 @ 10:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback