men...

Wiie nu e jag så trött att jag knappt kommer ihåg vad jag heter. O trots det sitter jag här vid datorn, smart =)

Tror förresten jag ger upp det här med att ta reda på vad Tomaten heter på riktigt...För det finns två av honom! Typ :S

Vet ni en sak jag kom på under Expon idag. Jag e inte kreativ överhuvudtaget. Min kreativitet räcker ungefär så långt som typ, aa nu ska jag rita en teckning...Fram me papper o pennor o sen sitter jag där o stirrar o huvudet e helt tomt,
så vad gör jag nu då? Eller om man ska skriva typ en novell. Det tar bara stopp så fort man ser den tomma skärmen framför sig. Så hur tänkte jag egentligen då jag valde att läsa Sammedia, som e ett program där man behöver va jäkligt kreativ. Antar att jag gjorde som jag brukar göra. Tänkte inte alls. För helt ärligt jag har kompisar som ska börja gymnasiet i höst, de håller på att freaka ut totalt. Hälften av människorna i min årskurs gjorde typ det förra året oxå :P Men jag hade verkligen bestämt mig att antingen blir det sammedia eller media, inget annat. Jaa jag får väl hoppas att jag hittar min "inre" kreativitet snart :P
image947

T-baneresor med Jossan o Jojjo <3 :P

Jag lovar att halva klassen "har försovit sig" imorron :P

Kreativitet e att rita tigrar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback