måndagar i alla kanter o hörn

Jag fattar inte saken med att stå att o redovisa inför hela klassen? En dum sak jag inte klarar av. Som idag hade vi engelskaredovisning. Det va iförsig ganska chill, men jag hade gått hela förmiddan o oroat mig för helvetet. Sen börjar engelskan o då visar det sig att vi ska redovisa i mindre grupper så vi behövde bara redovisa för fem pers typ :P Men då var jag ganska ofokuserad efter den stora lättnaden så jaa då blev det bara pannkaka av allt ändå.

Fredagar kommer bli ett riktigt helvet nu framöver. Helena kan döö :S 8 på morronen. Bajs bajs bajs.

Juste vet ni förresten Sara har kommit på ett nytt ord :D det skrevs in i ordlistan igår. Fjontis, nånsin hört talas om det? Nehe, inte jag heller :P men nu har jag det :D

Asså shit vad jag längtar till sommaren, vill ha sommar sommar sommar. O sen vill jag åka på språkresa oxå. Men måste skaffa jobb då (o stipendium oxå kanske?) om jag ska få ihop pengarna. Så snälla nån ge mig ett tips på var jag kan söka jobb(och stipendium)! Annars så blir det Lofoten i år( usch usch usch)

Wiiiiie like your smile :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla in min blogg! (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback