lixom oj

E ganska imponerad, en gör reklam(maybe för att han e så het XD), två har jobb på tv3 och en rappar med skivkontrakt, han har typ varit med i MTV oxå ;)  

Vad gör lixom jag själv. Sitter o klagar över att jag inte hittar nåt jobb typ XD Kanske borde försöka göra nåt åt saken. :) Fast jag vet inte vad, har lixom inga kontakter....om jag inte tänkte satsa på att få ett extrajobb som typ bonde eller hjälpa till på nåt sjukhus. Typ jippie... hehe Så jaa e det nån som har nån ide på vad jag kan göra? =)

Nu börjar Gossip girl snart. Hurry hurry.

Det e som att vara där men ändå inte. Schizofren eller vadå? Typ hej jag e ensam.....

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vadå? Känner du en bonde? *jossanbliravundsjuk* :P

2008-01-29 @ 20:19:51
Postat av: Jojo

Jossan: hahaha ;) hela min släkt e typ bönder jag vet att du e avundsjuk Jossään XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback