Iiiiiiih ångest skola tomorrow

Fick värsta rycket igårkväll så imorse var jag ute o gick på promenad innan frukosten. Sen dess har jag suttit o försökt göra läxorna, går segt men iaf framåt. Orkar verkligen inte med skola, skippa vårterminen, ta en snabb sväng förbi min födelsedag bara o sen så kör vi på sommaren direkt, det skulle va riktigt najs, men jaa så blir det ju inte :S

Känner mig lite taggad för att ordna nån typ "återträff" me gamla klassen men då e bara frågan e det nån annan som känner sig taggad för det? XD  Känns ju inte så kul om man får sitta där själv o proppa i sig allt snacks själv :P

image927
"dagens outfit"
I <3 NY tee från en affär i Gamla stan
Kjol med hög midja från MQ
Strumpbyxor från H&M
Dunisar, julklapp från J.F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback