Hörru du Kosmo

Vem döper egentligen sin unge till Kosmo? XD

Haha igår såg jag tredje "kändisen" på tre dagar, fast Jojjo tror inte på att det e han...muppat :S För jag vet att det e han :P

Vet ni en sak vi har börjat få speciella händelser för alla dagar på lilla Riddarfjärden...eller okej egentligen bara onsdagarna, torsdagarna och fredagarna men ändå. På onsdagar mobbar vi ut de som har grafisk illustration (hoppas jag skrev rätt nu) för att vi slutar 12.20 de slutar femti år senare. På torsdagar äter vi kakor och det senaste e att på fredagar så e det nån som ramlar. Det var jag som startade trenden, fett stolt XD

Vet ni förresten att Räkostreklamen med bebisen som dansar kan vara farlig. Jag menar jag har aldrig sett Jojjo garvat så mycket o jag menar det enda hon praktiskt taget gör om dagarna e att sitta o garva. XD Oroväckande XD

Har förresten hittade min nya idol XD på tal om ingenting.  Intressklubben antecknar..

E grymt trött just nu. Usch. O jag som skulle va duktig o försöka träna på nåt vis idag(just det blev inge parkour igår, idrottslärarna insåg nog problemet med 60 pers i samma rum) Neej idag blir slappardag antar jag.
Men nån söt människa får gärna komma förbi ikväll me en film för jag har tråkigt(hallå jag vill kolla på film jag har verkligen tråkigt!)
image955
Asså jag vill ha sommar nu tänk att bara få ligga på stranden o steka =) myys

Nej nu sliter jag snart av mitt hår det ser helt kaos ut, ska gå o leta efter kökssaxen nu, nästa gången ni ser mig, hitta förändringen =) hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback