haha

På tal om ingenting såg jag Amit från A-teens på t-banan hem. Ganska coolt faktiskt. :P A-teens va typ nåra av mina största idoler när jag va liten. Borde jag frågat efter autograf? XD Jojjo har AdamTenstas autograf, så jaa e det nån som har en kopiator? För som Jojjo sa det står ju redan till Johanna (a)

image952

image953 Nån som vet nåt ställe där de har adidaströjor kvar? Som inte e i svarta/guldiga eller vita/guldiga för det vill jag inte ha :P (nog för att de oxå e snygga men ändå ^^)

Kommentarer
Postat av: Jess

ohw jag vill ha en svart guldig! :D Vart har du sett dem?
haha

Postat av: barro

nu kommer hon bli pissed, men hon e faktiskt lik sin mor på den bilden :P

2008-01-24 @ 17:05:21
Postat av: jojo

Jess: Tror faktiskt det var på nån Stadium butik i stan, e inte helt hundra på att det var där men, det var iaf nån affär i närheten av Sergel och hötorget.:P Sårry för den dåliga beskrivningen XD

Barro: Haha =)

2008-01-24 @ 17:19:40
URL: http://isprinsessan91.blogg.se
Postat av: J.

Varför det ?

2008-01-24 @ 19:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback