Friday friday :D

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeee idag mår jag brao :D Trodde iförsig att jag skulle dö på texten imorse och på idrotten snurrade det i skallen(haha utan att jag ens rört på mig XD) Men efter lite lunch så blev det bättre o på Grafon var jag på topp :D Jag o Jojjo gjorde klart vår affisch, den blev faktiskt bra =) Fast om inte Jojjo varit med hade den nog blivit ganska kass :P
image948 Schnyyyggg eller hur =)
(för att kunna göra denna affisch har vi haft hjälp av Eva,( tha grafoläraren of course), bibliotikarien, hon som jobbar i cafet, min kamera och Nelly som skrev låten vi citerat, (erkänn att jag skulle bli bäst på att skriva tacktal(?)))

Sen så råkade ju en viss person(
haha vet inte om hon vill att jag ska nämna hennes namn :P) göra värsta vurpan oxå som jag tyvärr missa XD (jag gjorde en förra veckan, hon nu, jaa vem tar nästa? =P)

Så jaa vad ska jag hitta på nu då? Problemet med att jag slutar apsent på fredagar e att jag e död sen, så när jag äntligen kan va uppe hur länge jag vill (att lägga sig senare än 12 då man ska upp vid 6 sen e ingen bra ide nånsin) då sitter jag bara här framför min lilla dator(okej den e ganska stor, men ni fattar bilden) o stirrar på den o hoppas att nån ruulig människa ska logga in på msn (
haha vadå inte ha nåt liv :P) Jag ska lära mig planera...nån gång.

Smile :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback