apelsin

Jag förstår mig inte på det där leendet jag får hela tiden. Det sista han borde göra e väl att le mot mig XD Men jaa jag e glad att folk ler åt mig iaf. Han har antagligen inte hört det där om Sengångaren Sid än haha.

Igår var jag ute o sprang med Paula o Jojjo. Fast jag tabba mig lite o sprang ifrån dem. Har inte sprungit på aslänge o när jag sprang igår så fick jag värsta flowet o bara sprang o sprang. Ifrån dem som inte kunde vägen, så nu får jag gottgöra dem på nåt sätt eftersom de fick leta sig runt där i kylan. Nån som har nåt tips? =)

O idag har jag varit heltöverspeedad typ
springahundratusenvarvruntjordenviftamearmarnasomengalningosnackaisuperspeedadfart. Det va ganska skönt men ganska jobbigt oxå för jag dog typ en stund på spanskan, men återuppstod jag igen som tur va :D

Vi hade förresten ljud idag på morronen. Min o Jojjos shrektrailer kommer äga allas :D Vi har bästa sounden =)

En kille i parallellklassen har likadana vans som mig. Rosa :D Intresseklubben antecknar aight?

Har laddat över lite bilder från mobilen, ytterst fina, bästa kvaliten XD

image961 Såhär kreativ e jag på grafon

image962 Å såhär på expon :P

image963 utsikten från skolan(fast här står vi nere på kajen, vanligtvis ser vi det ur högre perspektiv :P)
 o ingen förutom jag fattar det roliga med den här bilden :P

Nu ska jag plugga, naajsie naajs

Asså hej frågetecken vad e det?


Kommentarer
Postat av: Jossan

Biff, tomater? :P Är det där bilden manipulerad?

2008-01-31 @ 21:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback