And I say friday

Lider av kladdkakeöverdos moahaha :D

Wiie har faktiskt varit en riktigt good dag idag ^^ Idrottslektionen på morron tog typ lite död på min energi XD Körde typ världens vanligaste lek då man e i en ruta o ska försöka hålla reda på sin egen boll o få ut alla andras ur rutan. Funkade inte riktigt för mig så jag fick kubba runt femtielva ggr o göra cirka 120 armhävningar minst. Oh sen när jag skulle försöka få ut Evelina, misslyckades varje gång XD Hahah vi lyckades me världens vurpa där oxå XD Jojjo stod tio meter bort o asgarva. Ovanligt huh? :P O sen körde vi nån lek som typ va som killerboll och flaggan blandat i ett. Ganska kul :D Mitt lag vann 2 av 3 ggr ;)  (asså shit om sakerna jag skriver här skulle va intressanta för världen att läsa, då kan jag bara säga att då skulle det inte va jag ;P)

Sen va det grafo. O turen va inte på min o J.Fs sida då precis, sprang runt som galningar i hela jävla skolan bara för en bok, en kanna vatten, en usb-sladd(?) och en kamera(det blev min kamera). Wiie lyckan va verkligen gjord då batterierna dog XD

O på hemvägen så träffa vi på Blondieklubben o då menar jag inte västra sidans utan södras XD Det e så härligt med killar som har blonderat håret så att det ser ut som plast(att vissa tjejer går runt med vitt hår o bara e 14 bast har man börja vänja sig vid)

image934

Att så små saker kan göra en gladare e ganska mysigt faktiskt =)

Bara så ni vet önskar jag mig trisslotter o lyckoamuletter i födelsedagspresent. Om ni inte ger mig det ge mig en miljon istället okaj? :P

Nej nu ska jag gå o lägga mig =) Ska o handla present till mommy tomorrow.

Sweet dreams

Kommentarer
Postat av: Elinor

Åh , kladdkaka


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback