......

Asså en sak jag undrat ett bra tag nu e om man går Samhälle/beteende, va gör man då? För mig låter det lixom mest logiskt att det e en linje där man typ lär sig hur man ska bete sig. Jag har en känsla av att det e fel gissat.

Imorron skolkar jag. Hoppas jag. Eller så går jag till skolan, har lektion "klippritaklistrasåfårduettskyltfönster", har psykologi o kollar på spanskafilm. Imorron blir kolla på film dag I think. Yeey

Imorron ska jag ta reda på vad Tomaten heter på riktigt, vad Biffen heter oxå. Hahah vi har nog Pasta oxå XD

Tiiiden går segt, hur många dagar e det kvar till den 15 februari/17 februari? =)

 


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det är 29 dagar kvar tills den 15:e :D

Postat av: jojo

Madeleine: Wiieee :D

2008-01-17 @ 20:57:20
URL: http://isprinsessan91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback