words together

Idag fyller Anna år :D Grattis sötis om du ser det här! :P

Idag ska jag ut o springa. I det härligaaaa vädret. HOST HOST.... orkar inte med det här dummaa vädret. Regn ena dagen, sol nästa. Jag sak flytta till Kalifornien o där med basta....Eller vänta basta gör man i Finland...hmm

Ikväll blir det svullokväll hemma hos mig med film o naturgodis. Sen vilka folket som ska joina e det vet jag inte, kanske får sitta här själv o svulla moahaha :D 

image995
Hahah en bild som egentligen inte har alls med det här inlägget att göra men ändå :P


Kommentarer
Postat av: Denniz

Alla är blonda och alla putar med läpparna,
bimbo varning?

Postat av: Jojo

Denniz: För det första e det bara jag som plutar med läpparna o jag e inte bimbo! du o sandy kanske borde umgås mer, ni har liknande åsikter om mig :S O för det andra ska väl inte du säga nåt Blondie! XD Busted :)

2008-03-03 @ 23:06:28
URL: http://isprinsessan91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback