tuesdays are for the happy people

Asså okej det här e dåliga mönster vi skaffat oss. På måndagar går alla runt o kollar på en som om de var på väg att slå ihjäl en eller nåt. Sen på tisdagar e alla jätteglada o sociala. Typ folk man inte känner ler o hälsar på en o allt. Ska jag va ärlig gillar jag tisdagar bäst =) Fast lektionerna e bajs :S

Det e ju fet-tisdagen idag :) eller som jag brukar säga fettis-dagen :P Tvåorna i vår skola hade bakat semlor som de bjöd alla på fast jag åt ingen, e inte så stort fan av dem :S asså semlorna.

Sen satt jag o Jojjo o pluggade spanska, eller ja försökte iaf. Var massvis me MP1Are och MP1bare som sprang ut o in o runt o alltihopa så det va lite svårt att koncentera sig då man mest satt o garva åt dem istället.

Neej nu ska jag gå o byta om ska på dansen, känner mig lite illamående(to much info) men det går nog över har iförsig haft ont i magen typ hela dagen men här ska inte klagas =)

O juste i vår skola kan man tydligen köpa alla hjärtansdag rosor till folk. Kommer ihåg typ i sjuan eller om det va åttan kanske då Anna fick värsta stora godispåsen med hjärtan av en viss kille XD Det va fett gulligt :P

Kommentarer
Postat av: Denniz

Jag vet nämligen vem vi i äran pratar om ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback