Tomaten blev mos och biffen blev uppkäkad, kannibaler!!

Typ hej vi har kommunikationsproblem?

Shoo sitter o skriver nu på min nya dator nu de ni ; ) Har upptäckt att jag fått mer läsare nu på senare, säkert folk som vill hitta bilder på sig själva från i fredags. Måste bara säga sorry, för de lär inte komma upp, tog inte så många :P o de som andra människor tog e grymt ocharmiga XD Nu när jag tänker efter kanske jag borde lägga upp dem moahaha ;)

Idag funderade jag seriöst på att begå självmord. Text o matte innan lunch e lixom bästa medicinen för en långsam, plågsam död :S Inte blev det bättre av att puckot till engelskalärare hade saker på engelskaprovet han inte ens sagt att vi ska ha. Då dödade jag nästan honom istället :/

O jag kan inte förstå varför jag ändå varit så glad idag. Maybe för att jag fick träffa "alla" i fredags/lördag/söndags. Ni e fantastiska <3 <3 <3

Jag ger seriöst upp. Det va inte meningen att göra dagens goda gärning. XD

Har förresten kollat på Jojjosarnas disco idag. O efter det förtjockat mig på Donken. Jag behöver träna XD O J.F behöver lära sig att snacka...J.L att lyssna XD Love u honey buns :P <3

Nu ska jag gå o kolla på csi :D o imorron går man från 11.20 till 13.00. Wiiiie :D  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback