This

Igår var en  riktigt härlig dag :P Klev upp vid halv fem igårmorse, käkade frukost o sen åkte jag o pappa för att hämta Jojjo. Vi åkte sen in till Zinken där det stod miljoner med bussar och människor från Södra och Riddish. Hittade hela gänget ganska snabbt fast det tog ett tag att komma in på bussen eftersom vi inte kunde bestämma oss för vilken. Jag ville sitta på den bussen där typ alla MP-klasserna satt men de ville inte de andra. Hoppas de ångrar det för på den bussen satt sen världens bästa/roligaste lärare som finns, våran idrottslärare. Han e bäst av alla. :) Men iaf vi åkte i samma buss som alla Sm2or typ o tusen människor från Södra.

Sen när vi kom upp till Romme, så var jag galet nervös. Har aldrig åkt skidor tidigare så jag trodde jag skulle dö i första backen. Fast jag kan ju säga att jag sitter här utan brutna ben o med huvudet sittandes kvar på nacken så jaa jag klarade mig ganska bra. Ramlade inte en enda gång:D Fast jag åkte iförsig bara gröna backar men ändå. :P  O juste jag o Jojjo fick en ny kompis. Har ingen aning om vad han heter så vi kan kalla honom Bertil. Fast han snackade konstigt XD O han hörde direkt på Jojjo att hon va från Stockholm. Scary.
image976 
Blev lite chillerill i backen när Angelica, Amelie o Hanna me sina nya snowboardskills tog sig ner för backen. Direkt fram me kamerena(mediaeleversyndrom eller vad?) och Jonas "braiga" musik.

Idag e jag bara död. Tisdag brukar vara de bra dagarna, kanske därför alla sitter me stora smajl idag förutom jag...Jag sover :P O texten kan bara dö dö dö. Orkar inte med Helena :S

Har fullt upp nu hela veckan o borde egentligen inte sitta vid datorn just nu XD Kommer stressa sönder sen asså jag lovar. Nu blir det läsning o sen dansen o sen läsa o sen kolla gossip girl. Yeey.

Det handlar om att ha de rätta skillsen.

Kommentarer
Postat av: sara

vilken backe är dt på bilden? känner inte igen mig XD

2008-02-12 @ 19:16:07
Postat av: moa

haha johanna det är klart man hör att ni är stockholmare. om han "Kompisen" var från borlänge haha ^^

2008-02-12 @ 21:49:02
Postat av: jojo

Sara: En del av Grusvägen =)

Moa:Men jag snackar inte stockholmska XD Jag lovar.

Postat av: sara

ser inte ut som nån grusväg! Eller har jag fel?!

2008-02-14 @ 15:39:16
Postat av: Denniz

Jävla tönt!
Umgås du med Jojjo, varför skaffar du inte nya vänner när ni går på en ny skola.
Skolan: Nya kompisar Hemma: Kompisar
Mitt motto!

2008-02-18 @ 11:39:04
URL: http://www.stranded.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback