spring, spring, spring

Såg filmen Juno med Carro, Jossan, Madde och J.F igår. Den va bra, fast den handlade inte om så mycket o musiken var ganska jobbig(upprepades hela tiden) o det kom massvis med killar springandes förbi med alldeles för korta shorts hela tiden, men ändå den va bra =) Höll på att börja gråta i slutet. Konstigt eftersom jag aldrig gråter till filmer XD o att jag grät till den här filmen gör det ännu konstigare. Saajk

E fortfarande astrött efter i fredags. Så trött att jag typ inte kommer ihåg vad jag heter snart XD Vill bara hem o sova, men det får jag göra snart moahaha :) Slutar 12.20 o då ska jag hem o lägga mig i sängen o kolla på film, mys =) moahahaha ;) XD 

Nej nu ska jag förtsätta arbeta. Excel, direkt from hell...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback