som om luften fyller mina lungor

Vet ni en sak jag kom på idag, jag har blivit tjock igen. Okej det här säger jag inte för att mitt självförtroende snart brister o jag tänker inte börja skriva om hur ful, dålig o bla bla bla jag e. För det där har jag lixom accepterat, ska jag försöka ändra på det kommer jag sluta med snaran runt halsen. Jag e lixom jag o ingen annan. Men en sak jag verkligen inte kan acceptera e att jag e tjock. O det har jag lixom varit sen day one. Så nu antar jag att det blir till att ta tag i träningen ordentligt, dans en gång i veckan, lite för lite...eller så finns det för mycket Johanna som måste försvinna haha

Nu ska jag sova möhö, e astrött o för första gången på flera dagar känner jag mig inte stressad. Ska bara ta o slappna av nu lov om två dagar :D Chill :D Blir Romme nån gång under veckan, folk får gärna joina.

Mitt hjärta e upponer. Vänd på det då.





Hur kan så lite betyda så mycket? :D Ni e dom bästa. För alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback