ska nog satsa på att lära mig italienska istället

Oj oj vad jag borde plugga spanska just nu. Men jag orkar verkligen inte. Det kommer inte kunna gå in mer i mitt huvud nu (inte för att det finns så mycket plats där men ändå)

image971

En sak jag inte riktigt förstår e varför alla typ går o säger åt mig att det kommer bli en sån flopp. Chilla lite för det gör mig nervös o då kommer det bli jag som gör så att det blir rena floppen. XD

Just det jag ska nog lära mig italienska istället. Folk säger att jag låter som en italienska(heter det så, för det heter ju italienare) när jag ska snacka spanska. Jojjo klagar ganska mycket då hon förhör mig på spanskan för att jag tydligen låter som jag kom från Italien. Inte mitt fel : ( Juste nån som förresten kan förklara för mig vad en tjej/kvinna från Kanada kallas. E det kanadensiska eller kanadensare? O intresseklubben antecknar :P

Tomorrow har vi ljud :D Shrek o kakor. Shrek o kakor! =)

Jag har fått Janet Jacksons låt Feedback på hjärnan, dumma Denise :P Fast It´s true med Salem al Fakir e värre XD

Kommentarer
Postat av: Denniz

Man: Kanadensare
Kvinna: Kanadensiska


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback