saturday night

Börjar känna mig lite smått som en jobbig stalker just nu, men det finns folk som jag behöver ha tag i o de  svarar inte på msn och sms. Jag börjar känna mig lite stressad här. Stackars människor måste känna sig lite pressade snart :S XD Har massvis att fixa nu o allt klickar inte riktigt som jag vill XD ångest

Juste jag fyller år om om 8 dagar :D (shit känns verkligen inte som det) o min önskelista e inte ens klar :O XD
   Dessa tröjor från H&M vill jag ha =)
 mobba mig inte men en sån här vill jag oxå ha.

Sen önskar jag mig tusen prylar till som typ e lika dyra de XD Mamsen o papsen kommer inte lyckas hitta nåt jag lovar XD

Nej nu ska jag gå o hitta på nåt ruuligt ska typ inte ut o springa förrän om en timme eller nåt. Blubb.

Kommentarer
Postat av: Moa

den där gråa tröjan är uberfin, en sån vill jag också haaa :D , men vad är det för hemsida för den kan du säga den. för jag har letat på en grej men inte hittat hahah ;p .

2008-02-09 @ 15:21:42
Postat av: jojo

Moa:jag vet inte vilken hemsida dt e jag sökte bara på Mouli o då kom den upp på bilder :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback