power is not the point

Så härligt min huvudvärk börjar äntligen gå över. Sov typ ingenting inatt och när jag vaknade kände jag mig sjukt sliten. Fick en härlig start på skoldagen då vi hade datakunskaps prov i Powerpoint. :S E glad om jag får G på det asså XD Åkte hem efter provet pågrund av huvudvärken. :S Har chillat hela eftermiddan nu o läst ut min bok. O det vilar typ en förbannelse över Lappland, en mycket bra sådan. Lärarna glömmer flera ggr bort att de ska ha lektioner där. Very very naajs :D

Imorron e det alla hjärtans dag om nån inte visste det :P Som om man skulle kunna missa det. Fattar inte själva grejen me det. Det e meningen att man ska visa hur mycket man älskar sin partner genom att köpa femtielva prylar som läggs i garderoben dagen efter. Hela dagen går i stort sätt ut på att göra så att alla singlar känner sig extra ensamma. För att få dem att känna sig desperata över att just den 14e februari blir pest o pina utan någon älskling. O för att affärerna ska tjäna lite extra money oxå. Tycker paren borde koncentrera sig på att vara extra gulliga mot varandra hela året runt, i år har de ju till o me en extra dag att visa sin kärlek, det e ju skottår :P Dessutom kommer inte all puttinuttighet som ett slag i fejset då heller för den ensamma eftersom de e förberedda XD Visst e jag smart som kommit på lösningen :P

Imorron ska jag ha svenskaredovisningen. O jag har ingen aning om vad jag ska säga. Wish me luck.

Nu ska jag o mina svullna blåmärksprydda knän (nya movsen på dansen kills me) gå o kolla på lite tv. Yeey. Funderar på att låsa överlåset till ytterdörren så lillebror inte kommer in efter sitt basketspelande, behöver lite lugn o ro XD Vi får se moahahaha :)

På Söder, det e där det händer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback