please don´t kill me

Asså hej jag har missat det här med att sova XD

Idag har det varit en liten mys mys dag :P Började med att jag svängde förbi Sara, Sara kom iförsig förbi mig först. Sara käkade lunch hemma hos sig. Hennes syrra höll på o färga håret. Hon såg ganska ruuliiig ut. Synd bara att hennes hår inte blev grönt eller blått det hade varit ganska naajs XD O jag tror inte hon precis blivit lessen över det :P

Sen drog jag o Saris upp till Vby där vi träffade Sandy, vi drog runt lite där innan vi träffade på J.F. Träffade på Gabbi  :D typ precis efter att ha träffat på J.F, hon hade små gulliga gröna ansiktssmycken(om man kan säga så) vid ögonen, de var grymt söta. Vi bestämde oss för att ta en fika o så blev det...Efter mycket om o men hamnade vi i Vällingehus. Då hade vi även träffat på Awet typ två ggr, eller en för att vara exakt men ändå XD Träffade även på typ tusen människor till som jag "känner". Öhö trevligt trevligt...eller inte men härligt att se att de fortfarande lever.

Sen när vi stack ifrån vä-hus så köpte jag två par skor. Naaaajsie. :D Så nu ska jag tralla runt i dem resten av året eller nåt moahahah :D Träffade även på my sweetie J.L, hon berätta en sak som helt ärligt fick mig att bli lite förvirrad. Lixom hej vad gör jag nu =)

Nej nu ska jag till J.F me some people o kolla på film :D

Att dela in folk i fack funkar inte så bra. Vissa får inte plats lixom. :P

Kommentarer
Postat av: Denniz

Jag har ibland också sånna där dagar,
man möter alla man känner på mindre än en timme!
Lite läbbigt /ryser/.

Vi får ta en fika snart Larsson,
jag har inte upplevt den mänskliga korrektheten och seriösiteten nu på länge, save my day!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback