overspeed

Kul att man inte ser vissa människor på typ 3-4 månader o sen bara för att man bestämmer för att träffa dem nån bestämd dag eller så så träffar man på nån av dem typ hela tiden. XD Freaky.

Heeeej jag e galet vaken just nu. För vaken. Alldeles för vaken. Har käkat alldeles för mycket socker idag. Just det jag, J.F o Saraaa bakade kladdkaka idag. Den blev inte lika bra som förra gången, ugnen blev lite nervös av det o bajsade på sig, sorglig historia asså. Speciellt då vi glömde städa innan my littlebrooo och J.Fs lillebrur började baka nån form av kladdkaka. Det slutet med oplanerad brandövning. Mamma o pappa var inte glada när de kom hem o fick se huset nedbrunnet. Aja jag hoppas att vi kan bo hos J.L ett tag fram över. Big deal lixom att hennes ena vägg saknas nu på grund av branden....Jag tror hon förlåter mig =)

Neej okej back to serios stuff. Efter att det varit lite sväng hit o dit o lite kaos med mat tider o skosnören(ni fattar inte hur svårt det e att knyta skorna när de inte har nåra skosnören :(buhu! ) så gick jag o Saris hem till J.F(fick sällskap av Jakob en bit oxå :D) där Sandy o Jojjo redan var uppladdade med godis, chips, popcorn, resor till Egypten, Spanien, Australien, jaa you name it! :D tog ett par år innan vi kunde komma överens om vilken film vi skulle se. Jag ville se dude, where´s my car med Ashton Kutcher(o jag kan fortfarande inte uttala hans efternamn, sajko) men jag blev nedröstad så vi såg Gustaf 2 istället tillsammans med J.Fs lillebrorsa. Gustaf har värsta dansskillsen.

O J.F tror att hon e smart som raderat bilder från kameran...men jag e smartare :D

image994
Jaa den smakade ju lite smetigare den här gången :P

Nu e klockan typ kvart över 1. Det här blir inte kul senare idag...o definitivt inte på tisdag

jag e hungrig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback