metall-ica

Hahaha dagens skämt :D
Från Lasse Lindh via Jossan =)

-Vi ska starta ett nytt band.
-Jaha vad ska det heta då.
-Stålkonsum.
-Ööh varför då?
- För att Metallica redan var taget. XD

Vet inte riktigt om det där blev helt rätt men ändå XD

Idag har jag gått från 8 till 4. På en fredag! Det e längsta dagen på hela veckan, hur faan tänker lilla Riddarfjärdish egentligen? Speciellt när de lade texttimmen först. Lixom kul att dö i början av dagen, tror de att man pallar resten då hallå??? På expon sen så satt jag o fick flashbacks från nian(eller kan det varit åttan?) Åttan vare, då jag cuttade mig rejält i tummen XD satt o kolla på när Hanna o Mira skar i lite kartong o fick typ ångest varenda gång de hade fingrarna i närheten av kniven XD

O ingen gjorde nån dagens vurpa heller idag, jag e besviken XD
image966
Såhär ser mitt garv ut XD

Måste bara säga att Paulina räddade min dag idag haha, så många gånger som jag tackar nu, hon måste börja tro att jag blivit galen XD


Neej nu ska jag skynda mig till J.F, ska möta henne, S och S streeesssigt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback