Kan ju bli upprörd för värre XD

Today va jag i stan med J.F, Sara o Sandy. Hittade typ inget, bara en klänning :P Vi drev runt där ett par timmar in o ut i alla affärer med klääääder i typ :O oväntat eller hur. När vi drog hem var det nära att vi inte fick Sandy me oss. Vi gick förbi plattan, många emosar där...

Sen fick vi även höra en tjej få värsta nervösa sammanbrottet o gissa varför? Hennes hår hade delat sig i mittbena. Paaanniiiiiiiik elr vadå? ehe :S

Sen när vi kom tillbaka till Vby så gick vi runt ett tag där oxå o sen gick jag o mötte Jojjo.L o Jenna i Vä-hus. Satt där aslänge( då hade de två redan suttit där i ett par år :P) o sen stack Jenna så då gick jag o Jojjo till H&M o sen tillbaka till Vä-hus o käkade middag. O satt där i ett par tusen år o snacka :P Sen kom Jenna tillbaka i två sekunder o efter det drog Jenna vidare till stan o jag o J.L fick skjuts hem =)

Sen såg jag ju Awet idag oxå i Vby... E inte förvånad XD

O nu vet jag verkligen inte vad jag ska göra...hmmm
  j.f har inte sådär kort hår egentligen XD
öh hej :P  hur faan blev det där värsta posen? :S
 Människan e helt galen i telefoner I promise XD <3

Kommentarer
Postat av: sandy

fan va ful jag ser ut! ta bort >.

2008-03-03 @ 11:15:12
Postat av: Denniz

FAN VAD SNYGG DU ÄR I HUSET!
(bilderna: näst sista raden, längst till höger)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback