jump

Mahaha igår va inget roligt väder att springa i. XD Det regnade o vi klampade i vattenpölar hela tiden, fett synd att jag glömde gummistövlarna hemma, annars hade det varit lycka :P Men iaf efter att benen blivit sås så drog jag o Sandy hem till mig o Jojjo hem till sig för att fixa till oss. Sen åkte jag, mami o Sandy upp till Vby för att köpa flygplan eller jaa okej naturgodis o lite andra grejer. Yummie! :D Sen back to my place där det blev makarååner och köttbullar för tusende gången den här veckan.

Efter det så fick jag o Sandy vänta i ett par år...Vi byggde ett flygplan, en villa, en hiss och när vi väl börjat med att skriva manus till nästa kommande storfilm så kom J.F o Jakob. Vi kollade på Råttatouille och Stomp the yard. Hahaha jag gillar scenen på berget o första o sista scenen i stomp the yard bäst. Den på berget kan ni aldrig gissa varför hahahah XD Sen iaf efter att ha sett på filmerna så följde vi me Jakob en bit(okej ganska lång bit, men man ska inte lämna såna småpojkar ensamma mitt i natten ute i Vby det kan sluta illa :S XD)

Igår var förresten första gången i mitt liv som jag "snackade" politik. Två ggr till o med! Ehe känner mig....vuxen :S  XD

Imorron blir det stan. Wiiiiiiie :D

Hahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahaha sorry men hahahahahahahahahahahahahahaha 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback