handboll hurts XD

Okeej det här e för läskigt. Jag e tillbaka. Honey I´m back! Asså seriöst idag har jag gjort typ femtielvatusen tabbar.

Morronen startade fantastiskt bra. Trots att vi hade text, vilket e ungefär lika med självmord. O alla fick typ för sig att jag satt o garva åt ett "skämt" som textläraren sagt tusen år efter att hon sagt det. Det skulle jag aldrig göra! Sen att jag sitter o garvar åt mina o Jossans pasta skämt kanske inte e så normalt det heller. Ni vet pastaskruvar som hamnar i helvetet och hets mot matgrupp (jag vet jag vet min humor e ju inte nån superhöjdare precis XD)

Sen på idrotten blev det lite värre. Inte nog med att jag kastar bollar på folk, jag blir själv stampad på foten av en viss riktigt klantig person o sen så e jag så duktig att jag råkar krocka med Manne. O det fattar jag fortfarande inte hur för Manne e jättelång, typ 2 meter, lite svårt att missa XD Som tur fick han inga större skador XD Sen e det ju det här med mina handbollsskills. Jag har inga. Fast att köra redskap hade varit ännu värre XD Iaf tappade jag bollen typ tusen gånger, stackars mitt lag som fick massvis med målchanser sabbade pågrund av mig. Lyckades iförsig ta bollen ifrån fotstamparen. moahaha loser =)

Haha lunchen ska vi inte ens snacka om okej XD o på expon så va jag helt död, som alltid. Fast jag fick möjligheten att snacka med världens sötaste kille i typ två sekunder o dem två sekunderna skämde jag typ ut mig totalt. Asså det e inte kul att vara jag XD (eller joo ibland faktiskt då e det roligast moahahah :D)

O imorron ska jag, Jojjo, Sandy(?) o maybe someone else?? ut o springa. Börjar bli riktigt duktig först dans i tisdag, sen sprang jag o Jojjo igår o imorron (okej nu e det idag) så ska jag springa en gång till. Hoppas jag e duktig nog att hålla det uppe :P

Nu e jag trött ska gå o lägga mig. Sover typ för lite i veckorna så jag e skittrött på kvällarna. Undrar just hur det blir nästa vecka då... Jippie :P

sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback