friday night

Igår va det fesssst. Sjukt naajs. Fast lite synd att vissa människor inte dök upp. Börjar seriöst bli lite orolig att jag inte bjudit folk som det var tänkt att jag skulle bjuda, för de dök lixom aldrig upp. Nästa gång seriöst en gästlista XD Men det va lite andra trevliga människor som kom lite oväntat, najs najs :D Alla var förresten jättegulliga som erbjöd sig att komma idag o hjälpa till att städa :) tack tack tack om ni läser det här =)  Fast det gick ganska bra ändå vi fick undan allt skräp, kan min kära papsi intyga(som dessutom läser min blogg ibland, hej privatliv :S XD)

Imorron fyller jag år wiiiie kommer behöva spendera hela dagen med att plugga...yeey. Fick asmånga fina presenter igår, måste visa, visa, visa sen. Saras och Gabbis presenter  var förresten klockrenast. Choklad you know XD ska förresten använda presenten jag fick av Jojjosarna imorron om nån ville veta XD Funtar på att bjuda som people på tårta imorron, får se hur det blir med det.

 

sov så gott
pussey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback