för att det snurrar i min skalle

Now I´m dead man sooooo dead. Sportlov here I come :D

Ska seriöst sova halva lovet o sen hitta på ruliiga saker andra halvan. Ska bli naajs naajs naajs :D

Skoldagen gick gryyyymt segt i början, men vad förväntar man sig med text på morronen lixom, på idrotten hamnade jag på golvet efter uppvärmningen, måste lära mig att sova o äta mer till frukost. Idrott på morronen slutar inte så happy annars. O jag kan fortfarande inte fatta hur alla tjejerna kan tycka att  vår idrottslärare e het. Det går lixom inte ihop. Fast okej det finns andra killar(kille)att spana in istället på idrotten :P

Ska nog testa göra om min design lite idag vi får se :P Ska försöka använda mitt kreativa sinne XD

image979 yummie, min födelsedagstårta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback