fågeln

Glömde ju säga jag o J.F såg Teliakillen på Donken idag, tyvärr va ju autografhäftet hemma, fett synd.

Saken med internskämt e att de ju e interna så när man ska förklara för nån annan så fattar inte människan vad man menar. Kul då att de enda jag garvar åt e internskämt just nu. Sandy o Sara hade inte kul när de skulle försöka förstå vad jag mena XD

Neej nu ska jag sova ^^ har typ inte sovit ordentligt på hela veckan så jag e ganska trött. Imorron ska jag kanske följa me Sandy o hennes bror (maybe Sara oxå) in till stan, de ska köpa emokläder XD Sen på kvällen blir det middag hos Angeliiica :D

Sov gååååått

Kommentarer
Postat av: Moa

vem - teliakillen " ?
sebbe ? ;p

2008-02-03 @ 20:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback