because it is alla hjärtans(smärtans)dag idag :D

Trodde faktiskt inte att det skulle delas ut så många rosor som det gjorde idag i skolan. Så just nu ser jag bara rött, rött, rött framför mig för så många rosor som jag sett idag har jag typ inte sett på år XD

O juste vet ni att på vägen hem från Vby idag (skulle aldrig gått i det fina vårvädret, det förvandlades på typ två sekunder till en lokal snöstorm :S) så träffade jag på vbyskolans största emokille(asså han e inte stor, han e bara mest extrem :P) o snubben går klädd som värsta hiphoparen. Lixom whaaaaaaat??? O jag menar killen har lixom varit superextrem, alla emosar i vby vill typ va som han. Nästan. O nu så e han plötsligt hiphopare. E egentligen inte det som e det som chockar mig, det som chockar mig e att han inte kom i en fjällrövenjacka o 96 jeans. Ni förstår sen förra årets nior försvann så finns det bara två stilar av folk kvar i lilla Vbyskolan. Emosar eller fjortisar.

Planerat kaos, hur lyckas man med det? :P

Har firat mini alla hjärtans dag med J.L <3<3<3  Har man ingen pojkvän vilket ingen av oss har (grymt skumt att hon inte har hon eftersom hon e en typ 10-poängare ) så får man fira med nån av bästaste kompisarna istället tycker jag  :D Jag har de bästa kompisarna som finns <3<3<3<3 Ingen betyder mer än dem =)

 

Kommentarer
Postat av: sara

hmm? vem är det??

2008-02-16 @ 01:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback