Asså shit vet inte vad jag ska säga :D Adam Tensta lixom

Asså shit fatta att jag för bara nån timme sen(okej lite mer) träffade Adam Tensta!!! :DFick en kram och en autograf. Har aldrig blivit så glad av en kram förut tror jag XD Fast det va fett synd för för första gången på typ ett år så har jag glömt min kamera hemma, hur faan lyckas man lixom :S Sen fick vi ju inte heller komma in o se Adam o Akon inne på munchenbryggeriet eftersom det inte fanns plats(trots att vår skola t o m ligger inne i den byggnaden så kom vi försent o hamnade fett långt bak i kön, men jag o Angelica stack sen ifrån kön till de andra för jag hade seriöst dött av klaustrofobi väl därinne, asmycket folk där verkligen. Men Awet kom iaf in :S hur nu han lyckades med det XD Sen såg jag Sadim som typ gick i samma skola som mig i nian, han hade värsta bra platsen i kön, han måste hamnat nästan längst fram sen :P

Efter att ha kollat på storbildsskärmen där vi fick se Akon, som puckat nog slänger sig in i publiken ett par gånger XD(han kom seriöst inte därifrån sen) så stack Carro o Madde hemåt. Jag, Angelica och Jojjo började leta efter var Adam o Akon skulle komma ut, vi känner ju lixom till området så ;) O vi hittar typ backstage där vi väntar ett tag o vips så kommer Adam Tensta ut! =) Det va riktigt naajs att få träffa honom, vi träffade honom två gånger på vägen till t-banan:P :D Han var verkligen jättegullig :D

Vet ni förresten hur jobbigt det e att säga samma ord tusen gånger om? XD Efter att ha sagt rosa och Adam Tensta tusen gånger om idag har min tunga typ gått ur led mahaha

O tomorrow e det fredag, sen lov, ska bli ¨så naajs :D :D

Människorna som skulle se Akon kändes lite skumma att se, de var inte en enda södermänniska där typ utan bara folk från förorten (mahaha vet inte riktigt hur jag ska förklara att varför jag tror det) Kändes lite som att ta med sig hemma till Söder hehe :P 

365 dagar o just idag så ligger inte kameran i väskan, idjut.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback