varm choklad

December e definitivt varm choklad-månaden haha :P Igårkväll satt jag o J.L o drack varm choklad o käka lussebullar. Mmmmm-faktor! :D

Minst sagt händelserik dag. Jag o J.F va hemma hos J.F o plugga samt kolla på Life of Ryan (Grrrr-faktor på Tony o Ryan haha :P) Sen skulle vi ta en fika me Lager så vi gick upp för att möta henne. När jag sen ser henne så springer jag för att hoppa på henne. Precis innan jag tar tag i hennes armar så halkar jag o ramlar ner på marken o skrapar upp både legginsen o knät. Fett synd hahah. Men så otroligt likt mig. Det e alltid högra knät som far illa ut också.... Ila, illa.

O juste när vi tog bussen hem efter fikan så såg vi min Romeo kliva på bussen! Haha eller inte... Vi såg TT....

Hej jag vill ha sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback