too lost

Tjenixen :D

Haha min söndag (asså förrgår) blev ju ganska changed plans om vi säger så. Kvällen började me att jag, Lager, Madde o Maddes tre killkompisar va hemma hos en av killarna, Mattias. Körde lite Guitarhero o satt o snacka. Sen hör J.L o Ms klasskompis av sig o bjuder in oss på fest. Vi blir lite tveksamma me tanke på att det inte ofta som man säger att sex pers får komma in (kvalite på fest?) men iaf vi sticker till Bromma där festen e o det börjar me att vi vandrar 500 meter i isande, åt fel håll! Så vi ringer upp hon som bjudit in oss en gång till o får höra att om vi går tillbaka så kommer nån o möter upp oss. Så vi går tillbaka o då kommer det tack o lov två snubbar o visar oss vägen. Det roliga e att det första jag tänker när den ena snubben hälsar på oss e att ajdå den här festen kommer bara innehålla massa 93-fjortisar. Sen börjar vi snacka me honom om lite allmänna grejer o då visar det sig att han e lika gammal som mig...fail på den haha. O när vi på nåt sätt kommer in me att snacka djs me honom o han skryter om att hans kompis djat på Elverket. Behöver jag ens fortsätta me hur majoriteten av folket på festen såg ut? Dock var Emelie, honn som bjudit in oss inte tillhörande den majoriteten o hon var även sjukt trevlig :) Blev mest så att vi som kommit i samlad trupp roade oss haha. :D

O min gårdag gick ut på att hänga me Madde.D. Trevlans trevlans, vi va i Vby o käka lunch o chillerilla runt där. Sen har vi spelat Mariocart också haha, fått värsta rycket o gått till Coop o sen hem me massa sötsaker som sen bakats ihop till nåt slags julgodis som va så sött att det var svårt att få ner mer än två tuggor haha.


O idag har det blivit mer MarioCart  o ytterliggare en sväng upptill Vby, där vi även träffa på J.F :D

Låten som suttit fast bakom pannbenen sen jag o Lager såg Love Actually för ett par dar sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback