This Christmas

Filmen jag o J.F såg i fredags, This Christmas, me like it! Att Chris Brown e me i den gör den bara bättre haha :P

Igår så tog jag en fika me Paula i Vby o sen gick vi runt lite o leta efter julklappar utan större framgång. Efter det stack jag hem fixade o trixade lite o sen tog jag mig upp mot Vby igen där jag mötte J.F o sen åkte vi tillsammans me Jossan som hoppa på i Bromma till Fruängen för Carros tjejmiddag :)

Vi började me att käka middag o efter det så fick Carro öppna sina presenter. Efter det så hade Carro använt sin kreativa hjärna o kommit på två olika skådespel som vi fick köra :P Så vi blev uppdelade i två grupper där alla fått varsin lapp med lite info om hur personen de skulle spela skulle vara o sen va det bara att improvisera. Va fett kul XD Efter det blev det musikquiz, efterrätt och Abbasingstar. ;) Efter det drog jag, J.F och Jossan oss hemåt. Kom till Vby drygt 12 kanske o då gick jag hemåt, blev uppmött av Lager o vi gick hem till mig o kolla på film. Råkade somna nånstans mitt i filmen utan att märka det tror jag för helt plötsligt va den slut o Jojjo skulle hem :P

Sen idag så har dan bara flugit iväg. Som varje söndag gör. Söndagsångest existerar inte längre i mitt liv, hinner inte få nån. Det e vakna, åka o dansa, åka hem, plugga, se OTH och GG, plugga, sova o däremellan nånstans hinna duscha, äta middag och fixa massa andra grejer som behövs :P

Bilder från gårdagen:
     
  

1: Första scenen :P
2 o 3: Nåra av Carros polare :)
4: J.F o Madde
5: Tha birthdaykid <3
6: Vad Jossan tycker om att bli fotad av mig haha
7 o 8: hela gänget :)
9: Singstar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback