moments

Gårkvällen va sjukt mysig. Först satt jag, Jenna o Lager o snackade om allt mellan himmel o jord samt drack te. Sen efter ett par timmar följde me Jenna påvägen så att hon inte skulle behöva gå hem ensam i kylan. Sen gick jag o Lager hem till henne igen o drack varm choklad. Myys. Sen flög tiden iväg o vi satt o snackade om ja allt från min farmor (SAKNAR henne enormt mycket!) till sommaren.  Satt typ uppe till 4-5 innan jag gick hem.

Sen idag så vare upp vid tolv som gällde för att fixa till mig o följa me mami o papi o handla. Efter det åkte jag o Lager upp till Vby o drev runt där ett par timmar för att hitta lite på mellandagsrean. Dock utan större framgång o det blev ett avslut på shoppingrundan med att gå på Donken. Som om jag liksom inte e nöjd efter all julmat? haha XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback