julavslutning!

Jullov!!!!! Party party :D

Våran julavslutning va precis som förra året väldigt kort. Först hade vi avslutning i Aulan då nån random tjej sjöng o sen spelade min klasskompis band(fett duktiga!) o sen uppträdde även en snubbe från 3an me drömmar om att bli stand-up komiker. Kan ju bara säga att enligt mig så kan han ju bara säga hejdå till den drömmen. Hans humor e sämst. Hans skämt e så tråkiga att jag nästan gråter. Skämtet om vad folk har för fördomar om Riddarfjärden fattade nog ingen. Alla i publiken skulle gissa på vad det vanligaste va o självklart började ju alla säga att alla tror att vi dansar(för säger du Riddish så tror alla att man dansar balett på kungliga). Då svarar han nej o ba nej det e att alla skär sig i armarna. Jaa efter att ha hört honom dra sina skämt så skulle det ju faan kunna stämma :S

Iallafall efter att ha varit i aulan så samlades hela klassen i cafeet, satt där i två sekunder typ o drack jumust o sen fick vi sluta :P Jag, Carro, Lovisa, J.F, Madde och Angelica drog hem till Lovisa o käkade lunch som vi köpt ^^ o så kolla vi på film. Sen efter det så satt vi mest inne i köket o roade oss med att fota i photobooth elr va det heter o så snacka :P Vi fick även träffa Lovisas tvilling Elin (som e sjukt lik Lovisa haha undrar hur många gånger de fått höra det)

Sen hängde jag me J.F in till stan ett tag o efter det drog jag hem o det blev movienight at mah place me Paulina o Anna. Såg Love Guru och Bring it on 4 :)

Nu ska jag sleepa o njuta av mitt jullov! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback