JULAFTON! :D

GOD JUL!!! :D

Det blev en vit jul! Wohooo!

Har haft en grymt mysig dag ;) Började me att jag tog den årliga julaftonspromenaden me familjen eller nej det började me att jag satte på mobilen o såg att jag fått massa God Jul-sms från vänner :D (flera har ramlat in under dagen ;D) ett av dem va faktiskt riktigt oväntat så då blev jag extra glad haha. 

När jag kommit tillbaka efter promenaden gick jag över till Lager o bytte julklappar. Fick ett sött linne o lite choklad. Sen vare hemåt igen o käka jullunch me familjen och morfar o mormor. Sen va det Kalle Anka som gällde of course! Tomteverkstan e ju lätt favoriten! När det slutat kom Jultomten (haha tycker så synd om pappa eftersom jag fortsätter att tvinga honom varje år att va tomte, min lillebrorsa bryr sig typ inte :P) Fick massa julklappar! Bl.a Satc-filmen, presentkort från MuS, GG-första säsongen o så massa annat. :)

Nu sitter resten av familjen av familjen o köra Jonas nya wii, ska gå in o spela snart jag me hehe :)

  Min xmasklänning :D

  Under julpyntandet igår :P

Lite pics från idag
   

nej nu ska jag spela lite wii, see yaa o GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback