Harry Potter

Asså onsdagar säger verkligen sviiisch o så e dem borta. De går verkligen skitsnabbt. Som idrotten bara flög iväg. Har dock fortfarande inte riktigt fattat varför leken vi körde heter Harry Potter men aja. Sen var det svenska o den flög också bara iväg. Efter det en håltimme då vi vi käka o sen stack till Fotoateljen. Stod o garva lite åt majsätande Musse Piggar och gröna gubbar o sen fick vi studion o fota lite till det att vår lektion börjat, fortsatte lite i studion efter det också. Sen ut o fota :D OOOOH vad jag älskar att fota! Iaf när det blir bra haha ;)

Sen efter skolan så åkte jag, Jossan o Jojjo hemåt. Jag o J.F käkade middag i Vällingehus (italienare, saaajk XD) o sen tog vi världens promenad :) Kom väl hem nu för nån timme sen efter att ha varit hemma i ca 5 minuter sen 5 i 7 imorse :P Yeey :)

O nu ska jag sova, börjar klockan 1 imorron! Snart fredag alltså. Egentligen e tisdagar den enda jobbiga dagen i veckan. Matte Bajs och Samhälle kan gå o dö (höll på o skriva Sam först, men insåg hur fel det kunde bli då, missförstånd liksom :P)

Asså denna låt <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback