Harry Potter, Lejonhjärta och studiooo

Ibland kommer jag ihåg varför det e så otroligt skönt att gå sammedia :) Antagligen för att man har dagar som denna :P Först idrott, där vi återigen körde Harry Potter. Gjorde nåt galet för mitt lillfinger gör ont när jag rör på det :(

Efter det hade vi svenska o det ända jag o J.F typ gjorde va att försöka hitta en dator som funka i datasalen vi va i. Sen lunch o sist på skoldagen blev det bröderna Lejonhjärta och betygssnack på Nk:n. Hård dag aight? :P

Trots att våran foto A kurs slutat så va vi där till 5 ändå haha. Jag, Carro o J.F fota i studion. Flumma runt i studion o det blev mycket fina bilder hahaha :P

Nu ska jag chilla galet framför tvn ^^ Har ont i huvet o det känns som om det har förvärrats lite (antagligen för att jag sitter o glor på en dataskärm)

Så hejdååååå! :)


    


 Nån som förövrigt kan se vad för min jag försöker mig på här?
För det kan inte jag trots att jag vet vad det e för min hahaha


 


Kommentarer
Postat av: sara

fett söt!! XD

2008-12-18 @ 19:34:00
Postat av: Jojo

Sara: Hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback