Gott nytt år!

Okej det e nåra timmar kvar, men Gott nytt år!  :)

Okej nu tänkte jag dra en liten kort årsresume:

Januari:
Mest chillnation tid o typ bara plugg, mycket film på helgerna o jag började andra terminen i ettan.
Februari: Lite mer drag haha, va i Romme me skolan o åkte skidor för första gången, hade min födelsedagsfest o lärde känna lite nya människor :) Jag fyller år! Har min första pciknick utomhus(!) den 29e feb. Va dunderförkyld långt efter det haha. Träffa Adam Tensta!
Mars: K:fem öppnade, vips hade jag o mina vänner i förorten vårat nya köpcentrum, eller egna city som Madde brukar säga, färgade håret brunt, o jaa det va väl ungefär it?
April: Middagar me vänner, grillning me klassen, värmen började komma o mest allmänt häng me kompisar, nån gång här i slutet började jag även krascha, seriöst platt som en pannkaka.
Maj: Födelsedagsfest hos Paulina, Chillnation i stan, Rix Fm i Kungsan, den värsta dagen detta år, nej den värsta dagen i mitt liv- min älskade farmor<3 dog 24/5
Juni: Va nåra som överraskade Awet me en tårta :D, slutade ettan, min kusin tog studenten

Juli:
Åkte till Gran Canaria me familjen o J.Fs familj, va på fjäderholmarna me mina två finaste <3 och blev "uppraggade" av Tyko o Krille som gjorde att vi fick lära känna dem, Patrick, Joel o alla andra härliga snubbar

Augusti:
Va på eritreansk festival, va på släktträff, upplevde sommarens galnaste vecka haha, o började skolan igen

September:
plugg,plugg, plugg. Firande av vänner, anordnade en överraskningsfest för J.F
Oktober: plugg, plugg, plugg, Darin haha
November: julstressen börja hehe o fortfarande bara plugg, plugg, plugg o fester på helgerna o alldeles för lite sömn
December: julen börja närma sig me stormsteg o jaa mest bara allmänt chillerill

Alla nya människor man lärt känna o alla vänner man glidit ifrån/sagt upp kontakten med. Men fortfarande året har varit helt jävla fantastiskt! Hoppas nästa år blir lika bra, jaa bättre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback