fyra elefanter i en folka

Tisdagar brukar vanligtvis va dagar då man vill dö. Seriöst vet jag inte hur många gånger som självmordstankarna snurrar runt i huvet haha :P Okej där kanske jag överdrev en aning men har jag fått fram va jag menar? =)

Iaf så va denna tisdag inte lika hemsk, förutom filosofiprovet kanske då. Men på matten fattade jag iaf för en gångs skull va vi höll på me o samhällslektionen va otroligt chill (mer chill än vanligt o det betyder Otroligt chillektion!)

Efter att skolan slutat så stack jag o J.F en snabb sväng till Kungsholmen o sen tillbaka till skolan eftersom vi hade klassmiddag ^^ Så allihopa hjälpte till me att ta fram allt o sen käka vi samt körde "lekar" Ena leken va att typ pictionary. Vi skulle rita o sen skulle lagen gissa. Laget jag va me i vann hehe ;) Sen fick alla skriva varsin lapp om nåt som ingen annan typ visste om en. Sen skulle vi lägga ner lappen i en burk o sen dra dem o sen fick alla gissa vems lapp det va. Själv hade jag stora problem me att komma på nåt som verkligen hade wowfaktor, typ det här e riktigt coolt o det vet ni inte om mig. Så det belv en liten tråkig lapp samtidigt som alla andra la ner typ femti lappar var haha :P Va fett kul sen när alla skulle gissa. Tydligen så ser jag ut som en människa som bott i Rinkeby. haha
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback