dinosaurier, Lucia och

Först måste jag bara säga: GRATTIS CARRO! :)

Hade sovmorron idag men jag o J.F offrade den för vi ville så gärna se våra gölliga vänner Lager o Sofie vara renar i sitt luciatåg på Blackan haha ;) Fast vi hade rejäla problem att komma in först eftersom de hade låst alla dörrar! Till slut hitta vi dock bakvägen o tog oss in ;) Hela framträdandet va lika mysigt som Luciatåg alltid brukar va o efter att ha sett det så träffade vi Jenny o Mimmi lite snabbt o snackade me dem för att sen gå vidare o fota de fina renarna o snacka lite me dem o Madde :)

Sen lång skoldag!!! Sista lektionen så åkte vi till Naturhistoriska. Jag, J.F, Madde, Carro, Angelica och Jossan gick runt där aslänge efter att alla andra hade gått typ haha :P Vi tog en fika där också o sen åkte jag, Madde o J.F till stan en snabbis samtidigt som resten drog hem. Nu har jag varit hemma o käkat o ska iväg till J.F för att kolla på film :)

    
Födelsedagsbarnet till höger ;)


Alla bilder tagna av mig :)

Kommentarer
Postat av: sofie

men gud jag ber dig! ta bort bilden på mig!!!! iish

2008-12-13 @ 00:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback