500 för en kväll haha

Hola! :)

Idag va jag o shoppade på den "härliga" mellandagsrean i stan med J.F o Madde. Hitta en kort rosa "jacka" o ett linne. Party på det :P Käkade på Sandy´s också där Madde förövrigt fäller dagens skönaste kommentar XD Vi sitter o snackar om min o Angelicas fest (lokal måste fortfarande hittas! :S) o helt plötsligt säger hon: Men ni vet Gabbe han tar 500 kr för en kväll. Jag o J.F ba what(?) o börjar typ asgarva eftersom det med våran humor bara dyker upp en koppling :P Sen efter att Madde utvecklat sin mening lite bättre så förstår vi att det handlar om att han är Dj o typ kan dja för en kväll för 500 kr. Men, men vi får se, först e det ju som sagt lokalen vi behöver!

Gårkvällen blev lite spontan sådär :) Följde me Paulina, Vera o hennes pöjkvän Pontus för att lämna ett kollage som Paulina o Vera gjort till J.F. Hon blev lite förvånad när vi kom, men glad iaf ;P Kollade film hos henne ett tag o sen gick vi hem till Paulina allihopa. Vera o Pontus stack när vi kom fram men då hade vi istället Awet o Zacki som sällskap ^^ som gick me oss från J.F. Blev filmtittande hos P också :)

O nu ska jag över till Lager o träffa henne o Jenna :)

Måste förresten säga att jag älskar min nya SATC-film. Jag o J.F kollade på den när vi kom hem från stan idag. Just löööve it :)

Kommentarer
Postat av: moa

18 års fest är det du ska ha lokal till eller?

du måste BJUDA mig, jag är ju VIP ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback