20 minuter

Imorse var jag 20 minuter från att ha varit uppe i 24 timmar. Saajk.

Gårkvällen spenderades faktiskt i Västertorp av alla ställen :P Måste bara nämna att jag tror att min telefon blivit cp eftersom jag inte lyckades nå vissa personer. Eller så e deras telefones knäppa. Hmmm. Iaf kvällen va sjukt trevlig :) Va hemma hos en snubbe vid namn Stiller som vi träffat förut. :) Träffade såklart våra homies Joel och Patrick (honom som man inte träffat på jättelänge så det va kul!) :P o lite annat folk som vi träffat tidigare samt nytt folk.

Men på hemvägen hände en sån hemsk sak :S Jag, Lager, Sofie och Sofies kompis Malin skulle ta oss hem me tuben o när vi kommit till Slussen får vi sitta o vänta där i en kvart. På en bänk lite längre bort sitter en snubbe som kanske e nåra år äldre än oss som totaldäckat. När det e en minut kvar tills tuben kommer vaknar han till o reser sig upp o börjar gå. Jag sitter o snackar me Lager o märker inte så mycket av vad denna snubbe gör. Helt plötsligt så ser jag hur två män börjar hoppa ner på spåret o hur folk kommer rusande från alla håll. Då har den här snubben ramlat ner på spåret. När det fått upp honom och själva kommit upp så tar det seriöst 30 sekunder o sen kommer tuben. Asså shit jag vågar inte ens tänka på vad följden hade varit om ingen hade sett när han ramla ner på spåret. :S

Nu ska jag o julhandla me J.F, måste fixa mig i ordning!



Asså jag förstår mig verkligen inte på vissa människor. Hur kan ni få så jävla mycket luft? O ljuga om saker som faan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback