Tomorrow it is

Imorron e det skoldags. Taggad till tusen. Eller inte... Jag oroar mig redan för att jag inte ska vakna imorron i tid. Skulle inte förvåna mig. Fast iförsig, då skulle ju de 40-50 minuterna jag har att åka på faktiskt löna sig höhö. Blev förresten överlycklig idag när det va sol. Satte på mig shorts o va lycklig. Det lär jag ju inte kunna göra imorron för nu regnar det :( Får istället sitta här o drömma mig bort till sommaren igen till låten Infinity. Tänker på första kvällen i Mälarhöjden haha ;)

Igår vare fika me Paula, Jojjo o Jenny som gällde. J.L och Sofie kom senare också o berättade om sin första skoldag :P Sen blev det kladdkaka för min o Jojjosarnas del. Shit pommes vi e onyttiga alldeles för ofta XD Sov senare över hos J.F.

Idag har inte hänt så mycket. Sofie slingade Jojjos hår o jag...jaa vad gjorde jag, höll folket sällskap typ :P Blev en snabbvisit upp till Vby också, där jag o Jojjo gjorde grymt viktiga inköp....Not! :P Sen hem o  kolla film.

Jag vill sitta o bara umgås me människor, inte ha nåra tider att passa överhuvudtaget. Tio veckors sommarlov till. Om sommaren nu kunde vara så lång. Alla säger att nej hellre att de börjar skolan nu så är det inte långt kvar till studenten. Halva gymnasiet e ju klart efter julen nu. Men hallå? Efter studenten är det 50 år till av arbete. Med scheman. Jag tror nog frilansare e nåt för mig. Fast inom vad?


foto: jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback