tjejmiddag

Igår va en sån där dag då man verkligen träffa på folk man sett förut överallt. Som efter skolan när jag, Jossan o Jojjo va vid t-centralen kommer lilla TT åkandes åt motsatt håll i rulltrappan. Haha Jojjos reaktion va ju helt klart roligast XD Men grejen me TT har faktiskt blivit lite skum. Han brukade vara mitt o J.Fs typ internskämt eller nåt. Nu e han helt plötsligt skitgullig när man träffar på honom. Liksom que? Nej men det e väl nåt man ska va glad över antar jag me tanke på hur han va förut :P

Sen när jag o J.F kommit till Vby mötte vi J.L o Sofie o gick runt ett tag i centrum väntandes på Jenna. Va inne på TAF o jag har äntligen hittat Adidaströjan jag vill ha! :D Utanför K.Fem sen så går en kille som tog studenten i våras i vår skola förbi oss. Jag trodde ärligt J.F skulle få en hjärtattack då XD Hon blev så chockad över att se honom där. Fullt förståeligt då vi vet att han bor på Söder o Vby aldrig precis varit första stället man drar till då. Efter det vare dags att bli chockad en gång till då vi träffade på Akilles också. Det va ett tag sen... Haha

När Jenna väl kommit till Vby så köpte vi lite food o sen drog vi till Jenna o hade tjejmiddag. Vi gjorde tacos, mumsigt värre ;) vi satt o snacka hela kvällen, me lite mindre roliga avbrott från andra... Va iaf supermysigt annars =) Vid typ 12-1 tiden följde vi me Sofie upp till bussen. Sen följde vi J.F till henne o så gick jag, Jojjo o Jenna hem till henne o sov. Sen idag har vi bara segat o jag o Jojjo gick därifrån för typ två timmar sen eller nåt. Nu sitter jag här o vettefaan va jag ska göra ikväll. Helt ärligt har jag verkligen inte ork för nånting. Sova skulle passa mig väldigt bra just nu ;)

Myys :D

Nu blire fräscha till sig o käka middag.


Jag e så otroligt besviken på dig just nu. Trodde verkligen så mycket bättre om dig, men tack för att du precis ändrade på det. Tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback