sweeter than appelpie

Okej säg nån som inte hört den här låten men iaf :P


Idag skulle jag va duktig o ställa väckarklockan, tror ni inte att jag faila på det eller. Somnade om efter att väckarklockan ringt och vaknade 20 minuter innan jag skulle träffa Sara. Haha magiskt nog va jag fixad o klar på endast 20 minuter, e jävligt imponerad XD Vi drog upp till Vby där vi mötte Jojjo o sen så åkte vi till Kista o köpte lite prylar inför skolstarten. Haha Jojjo, Sofie o Moa o antagligen flera börjar imorron. Stackarna XD

Sen en sak jag börja fundera på när vi va inne på Cubus så såg vi ett par underkläder som det stod Lucky me på.Borde det inte stå Lucky You me tanke på att snubben som kommer tjejen innanför kläderna hade tur som lyckades XD Nej men okej udda fundering jag vet. Skulle aldrig själv sätta på mig en behå där det va text på iaf XD

Nu ska jag käka tidig middag o sen ska jag upp o se på bio me J.F, Jenny o Mimmi =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback